Bestilling av mat
På de fleste spisesteder kan du enkelt bestille mat via Dyreparkens app, og selv velge tidspunkt når du vil hente maten.
For å bestille mat gjennom Dyreparkens app:
Åpne appen, gå inn på «Bestill mat» på forsiden, velg hvilket spisested du ønsker å bestille fra. I neste bilde velger du hvilken mat/drikke/varer dere ønsker og antall, samt eventuelle tilpasninger, og legger i handlevogna. Når du har lagt alle varer dere ønsker i handlevogna, så klikker du «Vis ordre» og «Bestill». Da får du mulighet til å velge hentetidspunkt og betalingsmetode (Vipps eller kredittkort), og til slutt betaler
du for ordren.
Du får beskjed på forsiden i appen, og som pushmelding, både når maten produseres og når den er klar til henting.
Mat kan kun bestilles samme dag som den skal spises. Det går altså ikke an å forhåndsbestille en annen dag. Det er heller ikke mulig å endre en bestilling etter at den er bestilt og betalt. Så husk å legge til drikke og eventuelt is og annet når dere bestiller maten.
Betaling med kort i kasse
På enkelte spisesteder kan du betale med kort. Dette gjelder fortrinnsvis steder som selger kaffe, brus og andre enkle kioskvarer.
Det er ikke mulig å betale med kontanter på Dyreparkens spisesteder.